fredag 25 juli 2008

Städa en solig dag

då är man väl galen åtminstone tycker mn kropp det som hämnas med att lukta väldigt illa av allt svettandes med dammsugare och plockning i 6 timmar.

Men snart är det skinande rent även under alla möbler på mellanvåningen, ni ska inte tro att jag hinner alla våningar på en dag inte.

-29 kg visar vågen på och det är väl bra men känns lite..hmm när jag lyfter dottern på 21 kg orkar jag knappt någon minut, men kan inte översätta det till min egen kropp på någe vis *förvirrad*

Jag har shoppat alldeles alldeles för mycket kläder och nu är jag verkligen pank kan man säga. Vilket arsel man är, men vad snygg jag blir i alla byxor i strl. 44 och tröjor i strl. 42 som sitter som en smäck. Jag är nog en puma i alla fall *asg*

Jag har massa kläder till salu i storl 54 ner till 46 om det finns någon som är intresserad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till -29 kg jätteduktigt av dig *kramar om*

Ville bara kolla så att du vet att vi kommer till lokalen imorgon vid 10.30 vi behövde lite sovmorgon =)

Kram Veronica

Elisabeth MD sa...

Så bra at du har masse klær til salgs! Du er jo kjempeflink! 29 kg er jo kjempebra! :)

Pirayan sa...

Men ni har ju en pool du kan svalka dig i!!!!!!!!!
Bra kämpat med städningen - här är rörigt men nu har jag iaf ugn, diskbänk, kyl och frys. Bara lite skåp och en spishäll nu så har jag ju nästan ett kök. :)

Anonym sa...

29 kg. är ju superbra jobbat Mia! Grattis till det. Kram/Malin