onsdag 9 juli 2008

Adelsgatan den 9 juli

Utanför Karamellboden som öppnat igen..jipie
Ida i St Katarina kyrkoruin
Gospel underbart att lyssna till i denna vackjra ruin ST Katarina vid Stora Torget
Ronja o Sanna i ruinmuren
Emma stylar som vanligt
Jag o gosetrollet
Moa tittar på när jag fixar Emmas nya lila "Foppisar" med AIK märke denna gång oxå Uffe!!!!!!!!
Tjejligan vid Utkiksplatsen på Adelsgatan brevid sitter Dojjan himself ;)
Karamellbodi
Underbara terroristungar, Ronja näst högst upp är ett lånebarn o så urgo.

32 dagar till sommarlovet är slut för mig ...ångest.
Gud vad jag älskar Gotland, här vill jag leva och dö som gammal!!!!!!!!!!!
Längtar redan till v. 31 o 32 då vi ska hit igen.

5 kommentarer:

Scrapangel sa...

Vilka härliga bilder du lagt ut på era dagar på Gotland. Kul att ni har så trevligt, verkar må gott där :)

Kram.

Pirayan sa...

Så söta ni alla är!
klart du kan få några döskallar av mig! har bara använt 1/6 av pappret - typ!
Bara en dag till semester! Ring när du kommit hem så kan vi hitta på nått med småtjejerna!

Anonym sa...

Ååååååååå! Nydelige Gotlandsbilder - og nydelige jenter! :-)

Anonym sa...

Tjena tjockis.......aik är och förblir en bokstavskod som är snarlik ADHD DAMP och det andra typ HIV...
sköt dig uffe

Li@n sa...

Men åhh vad jag längtar tillbaka till Gotland nu, den enda ö jag skulle kunna tänka mig att bosätta mig på (fastän jag är så fasligt rädd för att åka båt. Fånigt nog är jag jätterädd för både eld och vatten ;o)

Må så gott//
Lian