onsdag 2 juli 2008

Jahaja

Gräset är manshögt trots torkan på Gotland, Så det är bara att slita med gräsklipparen, skulle dra igång åkgräsklipparen igår men jag slog mig själv på käften istället. Damned vad arg jag blev då och eländet startar inte i alla fall.

Min lillebror med sambo fick en son igår, grattis. Tänker aldrig mer prata med min bror men ändå ;) *internt skämt då jag önskar mig en son sedan 3 barn tillbaka, men don´t get me wrong, jag älskar mina 4 tjejer.*

Jodå ska bara smälta avunden innan jag kommer hem från Gotland. Det är bara jag som inte får pojkar, kanske tur eftersom jag hatar fotboll...men älskar motorsport.

3 kommentarer:

Pirayan sa...

Grattis faster Mia!

Naomi sa...

Säg bara till om du vill låna min son! Han älskar oxå motorsport :-)

Anonym sa...

Fotboll har du ju noll koll på ändå du och dina 4 avkommor
HAAAAAAAAAAAA

kockfan

uffe