onsdag 30 juli 2008

3 dar kvar till medeltidsveckan

och mantlarna är försvunna hemma. Vår kattvakt rapporterar att vi har ett stort lik i akvariet ;)
Hoppas det inte är grannen som ramlat ned då *asg*

Här på Gotland är vädret kanon, igår var vi på Tofta och idag ska jag in till stan och testa ut nya linser lagom till skolstart. I morgon ska vi till PippiKneipbyn och sen så får vi se vad som händer sen.
Jag övar på att inte handla något och det går halvok, bara handlat för 500 i alla fall utom mat då.
Som tur är finns inga scrapaffärer här. Men ikväll ska jag sprätta upp Emmas kjol och sno spetsen till någon LO.

Saknar Pia och Uffe här nere, hade varit så kul 0om ni Kunnat hänga på:(

Inget pyssel mer än lite färgläggning av stämpelmotiv på Tofta.

2 kommentarer:

Scrapangel sa...

Ja det saknar jag också. Hoppas ni njuter av semestern. Kram.

Laila sa...

Hoppas ni har fått en bra medeltidsvecka! Det är så kul att gå runt på lördagen och se allt.
:-)
Jag är såååå avundsjuk på dig som får vara där!