torsdag 10 juli 2008

10 juli huset o Krusmynta











Idag har vi varit på Tofta o hua vad mycket folk och nej jag badade ine men tog av mig i bikini i alla fall;)




Vi var till Krusmyntagården och fikade och smakade på saffranspannkaka och salmbärssylt _ MUMS!!!




Nu på kvällen grillade vi lax och sedan målade vi om i sovrummet i alla fall 3 väggar av 4 den fjärde ska få annan färg.




Nu har stortjejerna Sanna och Ronja bakat en hallonpaj som står i ugnen och gonar sig.




Recept?!?!


2 dl mjöl


1 dl havregryn


1 dl socker


125 g smör


hallon




i ugn 20 - 25 minuter på 225 grader. Mums filibabba




Jag har börjat på ett kort men inte slutfört det och i morgon ska mina band till Ninnes bandswapp läggas på lådan för idag så klippte jag till dem.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Du är otrolig go du också! Inte bara pajen!!!!!!!!!!!