måndag 21 juli 2008

Nyklippt och nyfärgad




Så här ser jag ut idag :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! :-)

Åsa / Dolores sa...

Wow, du är en riktig pudding!!!
Så go att jag vill äta upp dig. :)

Nu har vi äntligen kommit hem, en fika snart? Vi hörs vännen.

Kramis Dolores

Caroline sa...

Vad snyggt det blev!! :-) Du passar jättebra i den färgen.

Kram

Nina sa...

Jättesnyggt :D !
Kram

MiaMaria sa...

Jättesnyggt! Du passar i den hårfärgen :) Imponerad av ditt fina betongblad också, ett sådant skulle jag vilja göra också.

*kram*

Naomi sa...

Snyggt!! Du passar verkligen i färgen. Nu blev jag sugen på att styla till mig med!
kramis

Anonym sa...

Härligt mia..men skulle du inte klippa dig? nu försvann ju bara det gråa håren...ta tag i saxen nu...kom till mig så fixar jag det på ett litet kick

uffe

Bajen forever

Anonym sa...

Snyggt.. Kommer du på lördag 10.30??

Kramis

Pirayan sa...

Snyggt!

Herr o fru Lundin sa...

Jättefint Mia! Du passar bra i den färgen..

Ha det bäst!

//Tanja