måndag 1 oktober 2007

Kompisat Får ever *HJÄLP*




Försökte översätta denna lek med språk till engelska. Det lät ju helt galet ;) Det är i allal fall Alexander och emma som leker Följa John på fåren i Visby.

Detta är den LO jag skickade till Swescrap men inte fick med där så nu lägger jag ute den. Om nu min dator funkar så länge
Ro ro barnet ska jag fota om under bättre ljus men så här ser den ut. dessa thickers i papp sitter inte fast så dem ska jag inte köpa mer :(
Till det jag behöver hjälp med då. vad ska jag sätta på höger sida på M & M lO`n ?
Jag tycker den ser ofärdig och obalanserad ut!!!

3 kommentarer:

Pirayan sa...

Ullis tycket det är såå kul med fårever - iaf nu när hon fattat! hehe!

M&M (jaha nu blev jag sötsugen) förslag: ta väck de små svarta bradsen och fullkommligen vräk på fler små vita blommor (och eventuellt gröna blad).

kram

Jenny sa...

Halloj, saknade dig på maran i lördags.

Vad fin ro ro barnet blev

Scrapangel sa...

Men, kanske lite doodling som du kan om du vill?

Himla rolig ordlek på första LOn, sånt är så skoj!!!

ro ro barnet är ett av dina snyggaste alster jag sett, fullkomligt älskar den!!! Så komplett, vill gärna se den i bättre ljus. Det här är du i högform. (funderar på eternal time out - NOT don´t you even dare!)

Kram kram!