torsdag 4 oktober 2007

19 days and counting

till min födelsedag. Fast jag inte tror att den kommer att firas som vanligt *tjurig* *älskar paket*
Så lägger jag upp en önskelista här då:)

+
lyssna nu kära make, jag dööör nästan av längtan efter och alla ni andra oxå:


#presentkort på Papprika, Scrapbodan bla


#öljetter, brads och nya dies


#rubons med ängla vingar


#Making memories journaling penna


#Badankas stämplar


#fotmassage ;)


#en bebis ;)
*försöker subtilt smyga in detta i min önskelista :)


#En ny laptop så jag kan släpa med min CR överallt:) fast då behövs ju förståss en väska till den oxå.


#Förvarings möjligheter som är bättre än de skokartonger jag har nu.


#Thickers svarta och vita, rosa och bruna gärna i filt oxå

#Brads: stora brads och annorlunda ( ej skruvar)

#julbrads, jordfärgade och dóva färger i brads

#crystal brads i alla olika färger.

#Annorlunda brads och öljetter med lustiga, knasiga och spännade figurer papper:

#cardstock i jordfärger och vitt, svart och grått samt riktigt tomterött

# mönstrat om det är flera papper i en serie som matchar, gillar Junkitz, DaisyD, basic grey mfl Stämplar:

#Penny Black stämplar- gärna med igelkotten, kossan häxmotiv

#Julstämplar gärna med fina eller söta, knasiga tomtar och lucior

#Filurer: blomfilur, filur i pappersbåt, luciafilur, drömfilur, walkmanfilur

#dies till cuttlebugen: embossingdies apdien bilar

#dies quickkuts

# juldies quickkuts samtliga

arrows

sheep

gocart

häxhatt

häxgryta

katt

resväska

#Revan dies utom minialbumet.

#Knappar: Foof-a-la bags'o'buttons Savannah

Foof-a-la bags'o'buttons Going Places

Foof-a-la bags'o'buttons Hall Pass

#Doodlebug buttons

#Runda knappar i olika färger och storlekar

#Rubons: rubons doddlingar rubons med sirliga texter och bokstäver

#Övrigt: cellofan påsar 15 x 15

#mallar till Craft robo

#brushable pennor

#en MM svart penna till journaling

#jul relaterade scrapsaker

#en stor kvadrat punch

# cateyes chalks i alla färger. speciellt bruna färger som jag är helt torsk på

Favorit färger: jordfärger, svart och grått,lila och rosa, men försöker scrappa i grönt och gult oxå.

5 kommentarer:

Pirayan sa...

jo önska kan man ju alltid!

Anonym sa...

Hejsan,fnissar lite när jag läser din önskelista.såg just ett foto på din gamla blogg föreställande ditt scrapprum..ser inte ut som du skulle behöva mer fix och trix grejer*blink*ha det bäst.Cecilia.

Anonym sa...

Hej Mia!
Nu ska du få ett litet tips. Se det som en tidig födelsedagspresent vettja! *slår in i rosa papper med vackra band och rosetter*
Måndag v44 (jag tror det är 29/10) ska jag hålla en liten CraftRobo-demo-intro-träff. Efter det kommer du inte behöva köpa CR-mallar, då kan du fixa dem själv.

kram /Anna (Bellis)

Unknown sa...

Bra försök det där att smyga in en diskret bebis-önskan ;-)

Anonym sa...

macke!! du kan bo hos mig...
uffe