söndag 21 oktober 2007

Tack alla ni som förgylllde mitt firande











Tack för alla fina presenter, bilder kommer i morgon för min dator kraschade idag (tur att vi totalt har 7 stycken i detta hus, för nu är 2 trasiga.

vad fick jag då:

Pia och Uffe gav mig en helkväll
på monsters jam den 9/11 :) tack för den otroligt givmilda presenten jag blev väldigt rörd och tacksam
Sedan fick jag en special present av UFFE (som då inte hejar på det enda rätta laget;) )
Uffe hade gjort sig omaket att skaffa mig en plansch på fotbollslaget för HAmmarby till mig, så trots att jag är en äkta AIK:are å ska jag hänga upp planschen i mitt pysselrum..och lovar att tänka på dig varje gång jag ser den;Uffe ;)

Svärmor och svärfar hade köpt 6
guldörhängen till alla mina hål, vilket jag blev jätteglad för.
Utav dem fick jag oxå jättefina bäddset i min favoritfärg lila. Tack så mycket!

Mamma och pappa hade köpt en ljuvlig kalla i lilasvart och så fick jag 500 till att köpa vinterskor för.

Farmor har köpt mig en matta, eller ja alltså jag har köpt den för min födelsedags peng. Lilla farmor 91 år mådde inte så bra idag i sin begynnade demens så hon trodde farfar skulle följa med,det är bara det att min älskade farfar snart varit död i 5 år.Men jag tror nog du var här idag i alla fall farfar. *älskar och saknar*

Mina underbara ungar hade tillverkat jättefina saker, bla hade Ida 8 år,skrivit en hel bok till mig. det värmde mitt moders- och lärar- hjärta.

Min kära make var iväg och handlade mig en ny dymo, en stereo till mitt pysselrum och så en jättesnygg svart handväska som det inte är kärrinvarning på som på min andra väska gamla fula sönderfallande väska.


Min moster hade varit urgullig och målat en häxatillmig som är helt ljuvlig. Den ska få bo med min häxlampa som jag ska måla i amerikansk keramikmålning.

Cattis min låtsas syrra sedan vi var 5 fick jag en jättefin blombukett och glädjen att få se henne må bättre dessutom.

Brorsan med familj dök oxå upp och firade och det är alltid kul att träffa dem.

Som sagt kommer bilder så fort jag får igång en minnesläsare i någon av de andra datorerna.

Pyssla lugnt

1 kommentar:

Anonym sa...

Men här verkar det vara på sin plats med ett stort GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! Va mycket fint du fått!