onsdag 3 oktober 2007

Taggad av mmarianne fra Norge

Jag har blivti taggad från vårt kära broderland...eller systeland för den delen: Från en jätterar tjej, mmmarianne som jag hade glädjen att träffa och pyssla med i Almedalen i somras.

Detta ska man göra:
1. Länka till den som taggat dej
2. Tala om sju "udda" egenskaper du har.
3. Skicka vidare till sju andra bloggare.
4. Lämna meddelande i deras blogg om att dom blivit taggade.


Here goes:

1: jag har åkt med som kartläsare i rally och vi kvaddade bilen mot en refug, men då sa min far att det inte gjorde så mycket för jag var ju bara hans dotter:)

2: Jag känner trummisen i Magnum Bonum väldigt väl. Hans fru och jag är väninnor.

3. En av mina vänner sitter i riksdagen för S. En annan sitter i Brussel i Euparlamentet tror jag det var.

4: jag är jätterädd för nattfjärilar men älskar ormar och spindlar.

5: Jag pratar ofta högt med mig själv.

6: Jag tapapr alltid bort min mobil, mina nycklar och min almenacka.

7: jag är allergisk mot ren sprit och rödvin, blir fruktansvärt sjuk med migrän, fber och illamående.

jag taggar:

Pia, Clara, Piraya, honeybonney, Eva, Sushigir Och miamaria

Inga kommentarer: