tisdag 2 oktober 2007

Nu är M & M färdig


La till lite blommor och sen fick det vara. Jag kan inte pyssla i mitt pysselrum för det är för stökigt och jag mår så pissigt att jag inte orkar ta tag i det. *eftelyser en som är duktig på att ordna, sortera och så*
Emma och Ida var till dr idag och bägge hade öroninflammation och halsfluss :( Snacka om min tur eller??+ Medicin 600 kr, tackar och bockr. Ja och då var ju kontot tomt så det gick ju inte att betala. Fy vad jag är oekono,isk och fy vad det är synd om mig för jag har migrän och ont i magen:(


Grattis Piraya/Ullis på din dag idag:)

2 kommentarer:

Pirayan sa...

så där ja! blommor e snyggt! trist att ni mår dåligt, här är det också hostigt.

Anette L sa...

Hej! Så tråkigt att du inte mår bra :-( Men det är en väldigt fin bröllops-LO du gjort!