lördag 22 september 2007

Tre nya Lo´s har sett dagens ljus




PIA DET VAR INGA BILDER FÖR MIN DATOR KRÅNGLADE IGÅR:) Nu är de här dock

Tre Lo´s har tagit form de senaste två dagarna. mycket freestyling utan krav så det ska bli skoj att Scrappa igen.Eller som min käre make uttrycker sig Crappa.

vad är det då för bilder, mycket Basic Grey recess har det blivit sista tiden. Fårö är bara basic grey papper. enkel men med en talande bild.

Lika som bär kom till som en lek med min Doodle genie och med lite urklipp ur spillpapper.

date med linne är äldre men jag tycker om den. Pia Stålhandske tog bilden på mig när jag hånglar upp Carl von Linne:)


Med fjärilar i magen kom oxå till som en motvikt till alla "seriösa Lo" jag bara lekte med papper och saxen. Försökte fånga den känsla som Emma och Ida uttryckte när de åkte i den lilla uppskjutet eller fritt fall hos Pippi i somras.


Nu är det snart dags att gå och nanna kudden efter en bra dag. Vi har varit på landet och jag försökte fota Emma men hon är inte välvilligt inställd till mig och kameran.
Så jag fick fota lite lingon, mossiga stenar och så Emma med vovvarna bakifrån då.

Vi tog en prommis till havet och då ville E absolut bada och hon köpte inte mina argument att det är höst och kallt. Så det blev att släpa hem en motvillig icke samarbetsbar fruktansvärt envis treårig unge..till råga på allt låg vagnen kvar hemma:( Till slut kom vi i alla fall hem och Emma blev på bättre humör när farmor tog fram blåbär och vaniljglass då. Mumsigt var det kan jag intyga.

3 kommentarer:

Scrapangel sa...

Skoj att se lite nya LOs, men jag kan tyvärr inte se dem... kanske fel på min macbook. Typiskt.

Typiskt också att ni kom förbi en av de få dagar då vi faktiskt tar för oss att göra ngt utomhus. Alexander red som sagt på en liten häst och det ska förstås framkallas bilder på det och "crappas".

Kram!

Anonym sa...

det ska inte framkallas nått när vi har en skrivare som jag köpte för jävla dyra pengar just för att??!!
just det skriva ut bilder så jag kan CRAPPA ......

give me a fu*'ng break lovley...

kockfan

Pirayan sa...

Har bara fyra kommentarer:
1. Du är snyggare än Linné
2. Jag vill åka till Fårö
3. Jag hade rätt - gröna brads blev bra!
4. Du är superbra på att hitta på rubriker!!!! ;)