tisdag 8 januari 2008

kreativiteten har återkommit



Jag är med på en mysteriestickning på pyssel.net som är inne på andra veckan. Jag stickar i en rosa babyull istället för i angora och det är så skojigt att sticka utan att veta vad man gör:)

Jag har stickat 2 stycken mobilstrumpor i melerat lovika garn, jätteskoj och snabbt.

Igår kom jag iväg till Papprika, det var trevligt, lite folk och inte blev det mycket scrappat, jagbörjade på en LO och köpte ytterligare 38 papper. Ja jo jag har köpstopp men de bad om att få komma med hem:(

Jag kom igång i alla fall av att komma dit för idag har jag gjort 2 Lo´s. bilder kommer, det blev lite freestylande för att släppa på pressen:)

Emma valde att hälla saft i min nya laptop, som tur var höll den, så fick mobilen och fjärrkontrollen sig oxå ett bad, fjärrkontrollen blir nog aldrig frisk mer:)

2 kommentarer:

Nina sa...

Duktig du är som stickar också :) Här har faktiskt också kreativiteten kommit tillbaka, iaf tillfälligt. Har scrappat några Lo´s och målat lite stämplar som ska bli till kort snart.

Hoppas lillskruttan mår bra igen nu. Vet dom vad hon blev dålig av?

Mia sa...

Hejsvejs!
Längesen man såg dig på pysselkul. Hur har det gått med operation o hur mycket har du gått ner?
Ska på min första pysselträff via pyssel.net den 26/1. Ska bli superkul. Ha det så bra! Kramisar...