onsdag 9 januari 2008

De senaste Lo´na

Lo om när Emma upptäckte att hon hade en skugga nu i somras:)


V som i Vinnare, en LO om att övervinna sig själv , att gå ner i vikt och acceptera mitt eget utseende


Två stycken blev det idag och det var roligt att scrappa igen. Jag blev nöjd med mina L0`s och det var utan krav, skisser eller prestige.

Har tänkt mycket på långa samtal jag och gulliga Malinus hade förra veckan om att skapa utan krav och måsten, att göra det för att man vill och kan. För att dokumentera min familjs vadag och fest, våra liv, för oss, inte för att vinna alla priser i världen:)

Tack Malin:)


Dessutom blev jag inbjuden på en pysselträff så min dag idag är en bra dag, utom då att jag glömt bort att äta.



2 kommentarer:

Scrapangel sa...

Tjolahej!

Här kommer man inramlandes sent på kvällen och hittar massa nytt att se på. Du har verkigen skapat loss och det med råge, jättefina LOs!

Ja, hon är söt i sin peppisdräkt! Hoppas hon mår bättre snart.

Kramen!

Nina sa...

Jättefina Lo´s....Så många du har hunnit med :) Här blir det väldigt sporadiskt med scrappandet