måndag 28 januari 2008

Dagens fniss

En gamling på 98 år gjorde sin årliga läkarundersökning .
Läkaren frågade hur han kände sig.-Jag har aldrig mått bättre. Min fästmö är 18 år, är gravid och väntar mitt barn.
Inte så dåligt..... eller hur doktorn? - frågade gamlingen.
Läkaren funderade en stund och sade:
- Låt mig berätta en historia för dig.
- Jag känner en jägare som aldrig har missat ett tillfälle till att jaga. Men, en dag placerade han av misstag, sitt paraply på ryggsäcken istället för geväret.
När han var i skogen stod plötsligt en björn framför honom. Han tog paraplyet från ryggsäcken, siktade på björnen och ..., PANG!!!
Björnen föll ned och var död ....
- Ha, ha, ha..... Det är inte möjligt, skrattade den gamle.
Det måste ha varit någon annan jägare som sköt björnen.
- Just precis, svarade läkaren.

2 kommentarer:

Eva sa...

Du är för rolig du Mia. hi hi.

Kramen

Anonym sa...

ha ha ha ....