torsdag 16 augusti 2007

Nu är vi hemma igen

Ja egentligen har vi välan varit det sedan i söndags. Men jag åkte direkt till Åland med jobbet och sedan kom jag hem med migrän i tisdags som har förpestat min vardag i flera dagar nu. Skulle gått på Minimara på Papprika igår men fick ställa in eftersom medicinen var slut och jag började att kräkas.

Jag har nu jobbat min första vecka och nästa vecka kommer det en hel drös med underbara ungar till oss på skolan. Hade först ångest för att semestern är slut men n u ser jag fram emot att träffa alla ljuvliga och mindre ljuvliga barn oxå för den delen.

Ni som inte kolla Pias blogg på länge ....gör det hon har en jättefin LO på våra ungar där. *kramar på duktiga Pia*

Jag har så hhmmm ont i kroppen just nu att medicinerna inte räcker till så så mycket skapande blir det inte.

ja vad har hänt då sedan sist jag skrev??
Jo maken glömde stänga vårt sovrumsfönster så någon hade varit inne och fått larmet att gå när vi var på semester, men som tur var var inget stulet.

2 kommentarer:

Pirayan sa...

Välkommen hem!

Malin sa...

Saknade dig massor i onsdags! Hoppas att du mår lite bättre snart. Har den vita stämpeldynan här som du frågat om.

kramen!