onsdag 22 augusti 2007

En Lo till färdig

Det blev varken innovativt eller speciellt vackert men en Lo till såg dagens ljus igår. I ärlighetens namn var den mer frampressad än framlekt eller så. kreativiteten är på noll nu när skolan börjat. jag är trött som en gnu och har så hmmm ont *svär mycket och länge*

Jag vill bara dementera att jag är någon form av scanner marodör * blinkar åt
Ullis*
men jag skulle vilja dra en hammare i min arbetsdator med tillhörande server och skrivare. Servern ligger nere halva tiden vilket innebär att jag inte ens kan spara på vår externa hårddisk på kommunen. Vilket jobb för ett veckobrev det blev igår, 5 timmars arbete för att få skiten sparat och utskrivet.

Ikväll blir det papprika och en del pyssel. Ser fram emot det om jag nu kan få något gjort förståss.

Någon som har en ny och fräsch sida med skisser till övers så kan ni väl skriva den här hos mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

pip.
kanske är smuts bakom knapparna och inte servern=?==
moahhaah

tullinge är nog inte aktuellt längre macke...det verkar ha flyttats till barkarby?...
uffe killen
ps tomten hejar på Bajen