måndag 24 november 2008

Min Ida fyller 9

idag.
Hon blev glad över paketen alla bäst var nog i alla fall kameran som jag hittade på Skolforum i början av november Sen är hon rätvaggad för hon önskade sig scrapsaker :) och det fick hon ett par set och så lite glittterlim, stämpel set och lite annat smått och gott.

Emma har fått svinkoppor och de är överallt, slår upp nya hela tiden. Hon fick antibiotika igår, men det är inte lätt att få i henne tabletterna som läkaren övertalade oss att ta:(

Snart är Stämpelstafetten slut, just nu har jag en uppgift som känns helt omöjlig att genomföra menjag har hört att de enbart tar lite
längre tid än det som är möjligt :o

1 kommentar:

Vixen sa...

Jobbigt med sjuka barn och löss å allt *blä* Hoppas alla kryar på sig snart!
Mår betydligt bättre nu än första veckorna efter open men lång väg att vandra har man ju...
Utmaningen har jag itne börjat på än *ooops* men det blir väl i morgon jag får sätta fart där bak... idag julpyntar jag och städar lite och så ska jag väl få lite mer tändsticksaskar och godispåsar gjorda hade jag tänkt.
*KRAM*