fredag 7 november 2008

Jag vann igen:)

Jag har vunnit igen:)
Jag vann på CC på Svensk Scrapbooking på Materialbingo utmaningen.
Det är så skooooojjjjj!!! Jag behöver det!!
Nu ska jag till mässan med dagmamma och minsting med min lilla lilla budget, har skrivit en liten liten lista med en PM penna, snöpulver, flowersoft och en 6x6 julpad:)

Igår blöev det 21 kort totalt bla ett farsdags kort som jag ska göra en tutorial på samt en altrad skokartong som jag satte korten i och hoppaw på att de ska sälja på makens markis och persiennfirma.

See ya later alligator,

Jag orkar egentligen itne gå för jag har hög feber och hostar så lungorna nästan kommer ut, men en timme går ju alltid innan jag kastar mig i sängen och vilar.

Dolores och PUHEN Kjamar om er *fniss*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va du är duktig.. Jag ville inte gå för jag ska inte spendera några mer pengar på pyssel denna månaden är det tänkt.

Men hur mår du?
Orkar du imorgon för om du har feber tycker jag att du ska ta det lugnt.

Kram

Ulrika sa...

MEN GUMS DÅ!!!! Jag hade ju sett fram emot att träffa dig på lördag, men vill ju samtidigt inte bli sjuk!!!

Krya på dig kära!