måndag 17 mars 2008

Scrapmara hos Scrapbodan

Ulrika/Scrapbodan , bakom Mikaela, liv och hennes väninna snett till höger.
Mitt i bilden Anna, stående Naomi/ Ninne7?, brevid Ankie och Veronica/mrs Vera

Fram Jessica, bakom Anna kusin till Ulrika, längst bak Ingela och ??


Söta Naomi i förgrunden


Liv med väninna


Längst bak söta Veronica och gulliga Ankie

Min nära väninna Pia/Scrapangel


igår och det var trevligt, vi var en 20 stycken scrapsugna tjejer. Piraya kom inte för hon hade fått haslfluss, Krya på dig Ullis.!!!




Jag fick gjort 3 Lo och så blev jag hooked på Promarkers, skulle inte provat. men gud så fint o o-randigt det blev. så jag gjorde en beställning på Katscrap på en del till ett basförråd.


Dock blev jag lite vimsig i kolan av dessa pennor så det bör vara god ventilation där jag ska sitta med dem.




Foton från träffen kommer här:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med bilder på lite snyggisar ;)
Det var en riktigt trevligt söndag tycker jag. Vi ses snart igen.

Kram Veronica

Scrapangel sa...

Ja det var superkul och så mindre kul när jag är så ful på bild.

Kramar till dig underbara Mia!