tisdag 11 mars 2008

3 månader och -15,5 kg




Så här ser jag ut nu:)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du är *kram*

Scrapangel sa...

Wow, det syns så tydligt *klappar händerna*

Jag har loosat ett till kg. Känns bra.

Nina sa...

Oj, det var inte illa. Du ser jättefin ut :)

Caroline sa...

Men så fin du är! :-)

Kram på dig!

Anonym sa...

Smalis... blink blink.

Kram
Ankie

Anonym sa...

WOW! Vad kul att det går så bra med viktnedgången! Och himla kul att vi ses till helgen! Hos Ulrica/Scrapbodan. Då får vi snacka i kapp! Kram Liv

Jenny sa...

Vad duktig du har varit/ är, du är jättefin.
Kramis på dig

Anonym sa...

Wow så snygg du är!
Är riktigt avundsjuk på ditt långa fina hår!

Anonym sa...

Vilken snygging *visslar högt* och vilken söt liten katt som också vill vara med på bild :-)

Ses imorgon hos Ulrika

Kram Veronica

Anonym sa...

Hej vännen
Guud vad vackert hår du har!
Jag håller på som bäst med stämplandet, det kommer snart ett brev till dig.
Kram från mig
tesslan6

Anonym sa...

Hej!
Tack för titten hos mig. Jo, jag förstod att allt inte var så bra just nu med dig. *styrkekram* Men du har ivartfall gjort en bra resa hitintills viktmässigt. Du får luta dig mot det när det känns som j**ligast. Kram Liv