onsdag 6 februari 2008

3 nya Lo´s o besök av Pia

på förmiddagen igår hann jag göra 3 nya LO´s som jag blev nöjd med i sin enkelhet.
Sedan ringde mamma och vännen M som är influensasjuk.

Väntade på att dan skulle gå och när jag skulle åka iväg till Skärholmen för att träffa Donna, visade det sig att min kära make jhade tagit med sig den enda bilnycklen till jobbet, han skulle komma på en gång, men fick kunder och ja jag hann aldrig till Skärholmn. Det var riktigt trist.

Pia kom förbi med Alle och nu har jag ett rent och fint hem och det är inte min förtjänst, jag stekte mat och tapapde kontrollen över mina muskler som jag alltid gör när jag ska göra något snabt, viktigt eller stressigt, Pia såg trött ut efter att ha rusat runt med snabeldraken* i hela
huset;)

*snabeldrake= dammsugare.

Bilderna på Lo´sen kommer, jag kan inte finna den lialla överföringsdosan just nu;).
Det roligaste var att fixa med chippisarna på Lo´n E o A, som dränktes i Glaze och sedan fick ett lager med glitter på sig. :) passade bra till emma och allel i Botansiska förra sommaren.

Måste beställa nya foton, men är lite orolig för at sätta mig vid makens dator igen, vis av erfarneheten av cvad som hände sist, men nu ska det vissta vara rensat påallt som inte hör hemma i vårt hem. Har 100 gratisbilder på Fuji att hämta, kolla du med kanske!!
Man betalar bara för portot 39 kr.
Jag googlar ofta på framkallning + gratis, även om min favis är Crimson BIg Times.

I morgon ska jag till papprika en stund med Emma, pia o Alle, sedan blir det dr kl 15.00. Den enda dr jag bett om att inte få då hon är både otrevlig, ohyfsad och enligt mig inkompetent. Visst är det väl fint att jag blivit listad på henne då. *svär som en borstbindare*


Någon från södra sidan som vill åka med till syfestivalen den 29/2 och dessutom agera kartläsare så jag hittar till MiaPuh och Dolores? Lite orolig för den stadsturen, men jag måste väl lära mig köra inne istan igen, även om det innebär en viss stress
*ljuger, blir alldeles skakig bara jag tänker på det*. Men det ska gå.


Ikväll ska jag vara gräsänka, måste komma ihåg att avboka Me and I hos Amanda, Emma har fått en släng av feber så det går inte i kväll.


See ya later alligator:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Me&I partyt är inte förrän på lördag kl 15.00 :-)

Men jag förstår om Du inte kan komma, det är mycket sjukor som går runt nu på dagis/skolor.

Många kramar
Amanda