måndag 5 november 2007

en av mina sämre LO´s


som jag tillverkade i natt med svår migrän. Tänkt som en hyllning till Pia och pyssel och whatever, men den blev inte så bra och jag tror det beror på färgvalet:(

Jag har tillverkat färdigt kort nummer två till utmaning nummer 3 på stämpelsnack. Gå in och rösta vet jag :)

Har försökt rensa i röran på mitt pyssekl bord, men det blir ju bara värre:(

För övrigt måste jag säga att slutet på Pirates of the Caribian stinker, hur i ***** kunde de få för sig att ta död på ****
.J''''''' J'''' skit
Ullis !!!!!! Nöjd!???? Förresten var det inte slutet och för det tredje finnns det massa bloggar med filmslut i världen *tjurar*

6 kommentarer:

Pirayan sa...

Jag hoppas att du skojar! Man skriver inte ut filmslut!!! Särskilt inte på filmer som är helt nya (eller inte ens släppta på DVD) JAG SKA ALDRIG MER LÄSA DIN BLOGG!!!!!! kram kram

Unknown sa...

Håller med dig mia..filmen var skitdålig..fan de skulle låtit det slutat vid den andra ohc inte krystat fram nått mer..

och hur kan man som du säger döda.....
hemska....

Unknown sa...

Har inte sett den och lär inte helelr göra det?! '



Va snäll du är som gör en LO om mig och pysslet. Det var en mkt trevlig kväll då fotot togs. Tur bara att jag ska få GBP - jag är så himla smällfet!!!

Unknown sa...

PS- det var ju jag Pia som skrev inlägg 3 om det inte framgick av innehållet ;)

Pirayan sa...

Vilken tur nu kan jag läsa igen! Krya på dig lilla sjukis!

Nina sa...

Hej hej
Kikar bara in lite i din blogg. Har skummat igenom lite. Väldigt så många fina stämplar du har *avis* vill också ha ju...*s*
Själv har jag fått mitt första hängelpaket idag och håller ´på att montera :)
Ha det gott

Nina i Malmköping /Nerica på scrappiz